17 september 2015

Långt veckoslut

Idag igen startade jag dagen med att se det nyaste avsnittet PH. Hann bara läsa lite religion innan jag måste fixa mig och sedan åka till skolan.
I skolan fick vi våra abi hupparen, vi hade grupphandledartimme och två lektioner matematik.
När jag kom hem var jag ut och gå med hunden och sedan såg jag ett avsnitt Supernatural.
Sedan dess har jag läst religion och nu skall jag se en dokumentär som handlar om olika religioner.

Mitt veckoslut började redan idag eftersom jag inte behöver närvara på morgondagens engelska lektioner. Skall bli skönt med ett långt veckoslut. Lite mindre kul är dock att jag måste plugga hela veckoslutet och hela nästa vecka. Som tur är skrivningarna snart över. Jag skulle inte orka läsa så mycket mer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar