13 september 2015

Genom telefonen


Glass efter skolan // Övningsmatch i Kyrkslätt // Dog för denna klänning och nu är den min!


Fest-look // Fredrik 18 // Squad


Pizzadejt med tjejerna // Älskar naturen // Behöver en sådan här liten sötnos i mitt liv


Utsikt från middagsbordet på Knipan // Presentationer // Min favoritmiddag


Selfie game strong // Grön Flagg-squad // Sm-liiga premiär för mig

Idag sov jag länge igen. Förmiddagen gick åt till att läsa engelska och se på youtube videos.
På eftermiddagen hade vi mormor, morfar och morbror på besök.
Sedan dess har jag hjälpt mamma med att prissätta loppissaker. 
Mer än det har det inte hänt idag. Jag tänkte fortsätta läsa engelska nu ikväll och kanske se något avsnitt Supernatural.

Imorgon är det måndag och jag är ledig från skolan. Min läsordning är verkligen tom den här perioden, men snart blir det ändring på det. Bara dryga två veckor tills period 2 av 3 inleds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar