7 augusti 2015

DW

Igår var det en jättebra dag. Jag jobbade från 6-14, vilket var jobbigt, för jag hade sovit fyra timmar natten innan.
Efter jobbet cyklade jag hem och så åkte vi till Susanna. Vi gick och köpte snacks och så hade vi picknick på stranden. Det var perfekt väder för picknick.
På kvällen åkte vi på cruiz lite hit och dit. Vi åkte bland annat till Subway och så var vi en liten stund här hemma hos oss.

Idag sov jag till 11 (!). Jag var så himla trött så det behövdes verkligen.
På förmiddagen fotade jag och så gick jag ut i solen och läste religion. Är efter i lässchemat men skall nog läsa ikapp det på veckoslutet.
Jag började jobbet klockan 16 och just nu sitter jag på paus. Jag passar alltid på att blogga på pausen eftersom jag slutar jobbet så sent då jag har kvällstur.

Idag kom den här på posten. Jag beställde hem en ny rem från Daniel Wellington. Ifall någon undrar så är det modellen "Classic Bristol". Jag tycker den är jättesnygg. Klockan blev som ny.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar