26 juli 2015

Tips?

Idag hade jag jobb från 11:15-18:15. Tycker det var en sjukt jobbig dag, men eftersom det var så bra betalt så klagar jag inte.
På morgonen innan jobbet läste jag klart Harry Potter boken och lite religion.
Idag när jag kom hem packade jag upp väskan och åt middag. Borde läsa mer religion ikväll men just nu föredrar jag nog ett avsnitt Supernatural och Amazing Race.

Har tre dagar jobb kvar och sedan en dag ledigt. Det skall bli så skönt!

Ursäkta för tråkiga inlägg. Ska försöka förbättra dem. Det är dock ganska svårt eftersom det här är min vardag just nu. Jobba, läsa och se på serier.
Har ni några tips på inlägg så är det fritt fram att kommentera.


Är så taggad på att se den sista filmen i The Hunger Games-trilogin. Kan inte ens behärska mig. (här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar