9 juli 2015

Through my phone


Smoothie på Coffee House med Susanna och Lotta // Favoritglassen // Alltid roligt att får paket på posten // Efter en perfekt kväll/natt såg vi en fin soluppgång klockan fem på morgonen 


Skafferi i Borgå // Ingådagen // Den här killen gör mig så glad // Glastak ovanför sängen tackar man inte nej till


Lunch på Campen // Min favoritglass uppe i Österbotten // Österbotten har den finaste himlen på kvällen/natten // Plockar blommor med mormor♡


Vill åka tillbaka till Sunds och köpa allt de har // Rökt sik är såå gott! // Kokos-choklad lösglass // Äntligen har Teen Wolf börjat igen efter ett års paus

Efter en ledig tisdag var jag tillbaka på jobbet igår. På förmiddagen och en del av eftermiddagen såg jag på Supernatural och läste på både Harry Potter boken och religion. Hade sedan jobb från 16-21:15. Hann inte göra så mycket annat än att se på tv innan jag gick och lade mig.

Idag har jag varit en sväng till Karis för att handla och äta lunch på KW. Har även läst både religion och på Harry Potter. 

Om en liten stund skall jag cykla till jobbet. Har samma tur som igår så det blir sent igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar