13 juli 2015

Saker jag ångrar att jag köpte


Först upp är min Vicroria's Secret bodymist i doften Pure Seduction. Köpte den på nätet så kunde inte dofta på den och det visade sig att jag inte gillade den. Tror jag tänker sälja den.


Jag ångrar även att jag köpte alla mina Baby Lips. Köpte dem i England för jag hade hört så mycket bra om dem och de var så hypade då. Jag tycker de är överskattade och det finns så mycket bättre läppomadan. Tummen ner för dem.


Mitt Vitaminwater läppomada köpte jag i Sverige för ett år sedan. Det doftar jättegott men det har "smulat" sönder så det blir inte alls bra då man skall sätta det på läpparna. Tummen ner för dålig kvalité.


Min vita spets croptop från Hollister. Älskar den så mycket, men kvalitén på den är jättedålig. Det hänger en massa plasttrådar från den och så är den väldigt noppig. Väldigt synd att den blev så efter bara ett par tvättar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar