30 juli 2015

Tre hektiska dagar

Först och främst vill jag be om förlåtelse för den asdåliga uppdateringen här på bloggen. Förlåt!
Vill också säga att det i förrgår hände någonting jättehemskt. Jag tänker skriva ett skilt inlägg om det och i detta inlägg tänker jag berätta om vad som hänt under de senaste dagarna

I förrgår kämpade jag mig igenom kvällsturen på jobbet och på kvällen såg jag på Teen Wolf.

Igår på morgonen åkte vi till Ekenäs för att träffa mammas kompis från Amerika. Vi satt på café Gamla Stan och åt chokladkaka. Ni kan nog inte förstå hur god den var.
Jobbade sedan kvällstur och var hemma så sent att det bara var att gå i duschen, se ett avsnitt Pretty Little Liars och sedan gå och lägga sig.

Idag har jag äntligen varit ledig. På förmiddagen hälsade vi på syster och sedan var vi en sväng via butiken för att köpa pommes frites och knackkorv till lunch. Såg också ett avsnitt Supernatural, var ute och plockade rödvinbär och så var jag ute och fotade.
Annars har jag bara skött några viktiga hemmasysslor.
Ikväll ska jag se ett avsnitt Supernatural, läsa religion, rensa blåbär och kanske nätshoppa lite.

Jag fick förresten en glad nyhet igår. Justin ska släppa en ny låt om 29 dagar. What do you mean heter den. Det var över tre år sedan han släppte ett officiellt album så jag är jättetaggad.



Varför ropar dessa bilder höst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar