20 juli 2015

Playlist

Idag hade jag väckning klockan 9. På morgonen läste jag på HP och såg två avsnitt Supernatural.
På förmiddagen läste jag religion.
Började jobbet klockan 15 och innan det var jag en sväng till biblioteket.
Just nu har jag min andra paus så passar på att blogga igen.
Ikväll vet jag inte vad jag skall göra men slutar så pass sent att jag antagligen inte orkar göra så mycket annat än att se något avsnitt Supernatural. Mitt liv är faktiskt jättetråkigt just nu. För att vara ärlig väntar jag på att skolan börjar.

Här är några låtar som jag lyssnar på hela tiden just nu.


Years&Years - Shine (här)


Alan Walker - Fade (här)


Tiesto & KSHMR - Secrets (feat. Vassy) (här)


Selena Gomez - Good for you (feat. ASAP Rocky) (här)


Cody Simpson - Happy Lil' Hippe (här)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar