24 juli 2015

iPhone pics


Älskar mina nya pyjamasshorts // Cykla till jobbet // Så gott // Bruna ben är det bästa på sommaren


Artsy // Outfit // Curly hair // En av mina nya favoritglassar


Nya svarta jeans är det bästa som finns // Kvällsmat med kusin // Knytte har blivit opererad // Sommarkänsla

Igår hände det verkligen ingenting speciellt. Jag gjorde det där vanliga. Läste religion, på HP och jobbade kvällstur. När jag kom hem såg jag på serier.

Idag har jag jobbat från 10:30-18:30. Efter jobbet läste jag på HP medan jag väntade på Lotta och nu är jag hemma. Om en liten stund skall jag läsa religion och sedan se på tv eller Supernatural eller kanske både och.
Dag 3 av 8 jobbdagar i rad är nu avklarad och det känns som om jag redan behöver en ledig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar