16 juli 2015

De senaste dagarna

Som ni kanske märker så lider bloggen av att jag jobbar, men så är det ibland.

Igår på dagen satt jag ute i solen och läste religion. Läste även på HP, rensade jordgubbar och gjorde mig klar innan jag cyklade iväg till jobbet. Hade kvällstur, 15-21:15.
Var hemma ungefär 21:30. Då tillredde jag ett riktigt gott kvällsmål och satte mig framför ett avsnitt Supernatural och ett par Yourube-videos.

Idag vaknade jag ganska tidigt men låg i sängen och såg Youtube-videos och läste på HP i ett par timmar.
Tog sedan itu med ett bombnedslaget som skett i mitt rum, duschade hunden och så fortsatte jag läsa på HP.
Just nu är jag i Hagalund. Ska bara handla och sedan åka hem. Ikväll ska jag nog se på Supernatural eller Pretty Little Liars. Det lutar mer mot Supernatural. Pretty Little Liars har blivit så himla tråkigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar