7 juni 2015

Mitt veckoslut

Igår vaknade jag tidigt. På morgonen jobbade jag på mitt resealbum och på förmiddagen var jag och spelade fotboll och badminton med Lotta och några roliga pojkar.
Kom sedan hem och åt lunch innan mormor och morfar var på besök. De åkte till stugan idag så jag kommer inte träffa dem förrän jag själv åker dit.
På kvällen åkte jag till Fredriks stuga där vi firade Anton som fyllde 18 år förra veckan. Hade en riktigt trevlig kväll faktiskt. Älskar det här gänget vi har!

Idag kom jag hem därifrån 13-tiden. Var sjukt sliten efter att ha gått och lagt mig fem-tiden på natten och sedan vaknat typ varje minut innan vi steg upp 10:30. När jag kom hem packade jag upp mina saker och så lagade jag och Lotta chokladbollar. Satt sedan och åt dem framför två avsnitt Supernatural.
Efter det tog jag en liten tupplur. Så skönt.
Nu ska jag ta en dusch. Senare ikväll ska jag åka och se på gerbilen och imorgon tänker jag sova ut.

2 kommentarer: