1 juni 2015

It's smoothie time

Idag steg jag upp någorlunda tidigt. Ska försöka att inte sova bort hela lovet då jag egentligen har en hel del att göra och framför allt en hel del att läsa. Jag talar om två studentprov på hösten och trafikregler därpå. 
11-tiden kom Susanna hit så vi åkte ut och övningskörde. När vi kom hem åt vi lunch och så cyklade jag till grannen för att se på deras gerbil som vi ska sköta om denna vecka.
Tittade också slut första säsongen av Supernatural, städade rummet, strök några plagg och så tillredde jag en jättegod smoothie. Har dessutom sorterat böcker. Skulle göra det igår kväll men orkade inte så jag tog itu med det idag.

Om en liten stund ska jag ta en dusch och sedan ska jag börja packa inför Sverigeresan.

Jag bestämde mig nyss för att blogga imorgon i varje fall, så på onsdag blir det en liten bloggpaus och på torsdag är jag tillbaka för att berätta hur resan gick.

Igår beställde jag förresten biljetter till Imagine Dragons. 240 dagar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar