28 juni 2015

Hur lyckas jag alltid?

Idag vaknade jag redan före klockan 8. Satte mig då framför tv:n och åt morgonmål.
På förmiddagen laddade jag ner ny musik till telefonen och läste både religion och på Papertowns ute i solen.
På eftermiddagen såg jag ett avsnitt Supernatural och så var Susanna här en liten stund.
Annars har jag bara packat, varit en sväng till butiken, duschat hunden och så har jag gjort i ordning för imorgon.
Kom nyss från duschen och nu skall jag packa lite till innan vi får besök av Cedric och Mixu.
Imorgon åker vi äntligen till stugan. Tar datorn med så kommer att blogga därifrån.

Hur lyckas jag alltid bränna mig? Har bränt mig ganska rejält så det ska bli skönt att sova inatt.

Ps. Kolla Justins nya video här. Före ni dömer ska ni veta att över 20 000 teckningar gjorda av fans är med i denna video. Ganska coolt om ni frågar mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar