5 april 2015

Påskdagen

Vilken trevlig dag det har varit idag. Jag hade sovmorgon idag så jag sov riktigt gott inatt. När jag vaknade kollade jag genom alla sociala medier och fastnade allt för länge på youtube. När jag äntligen steg upp åt jag morgonmål och sedan jobbade jag med engelska tentuppgifter innan farmor kom på lunch.
Då farmor åkte hem jobbade jag vidare med engelska tentuppgifterna innan Susanna kom hit.
Hon är fortfarande här eftersom hon skall bli övernatten. Jag har saknat våra övernattningar. Nu har vi tid för dem igen när skrivningarna är över och den nya perioden just har börjat.
Vi har bara talat, varit ute med hunden och just nu spelar vi Wii. Ikväll tänkte vi se en film. Vi vill se någon romantisk komedi. Har ni några bra förslag?


Idag värpte påsktuppen mitt favorit påskägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar