25 mars 2015

Rolig dag

Idag skrev jag ett matematik prov som gick dåligt. Denna periods prov har gått så himla dåligt och största orsaken till det är nog studentskrivningarna.
Idag efter provet gick jag ner till byn för att köpa lite smått och gott. Gick sedan och åt lunch innan det var dags för finska förberedelse.
Efter finska förberedelsen kollade jag Pretty Little Liars och The Vampire Diaries med tjejerna + några andra.

Var hemma 15:30 och sedan dess har jag fotat, packat upp skolväskan, ätit middag och läst finska.
Borde läsa på Harry Potter boken idag men jag tror att jag börjar med den först imorgon.

Imorgon har jag alltså finska prov och jag känner mig mer säker inför det än för de två föregående proven. I finska proven kan man ändå gissa sig till svaren (inte för att det är det jag tänker göra).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar