7 mars 2015

Fotomässa och kalas

Idag steg jag upp innan klockan 8, åt morgonmål och så åkte jag iväg till mässcentrum i Helsingfors. Jag och Susanna var på alla mässor. Trodde fotomässan skulle vara bättre än vad den var, men eftersom den inte var så bra så hade vi mycket tid att gå på de andra mässorna. Fick nog lite mer motivation till att börja fota igen, men det får vänta till efter studentskrivningarna. Började också fundera på att köpa en Go Pro. Skulle vara så kul att ha med den på resor och andra små äventyr.

När jag kom hem från mässan åt jag en sen lunch och så åkte vi iväg på min kusins 18-års kalas. Känns så overkligt att alla kompisar fyller 18. Själv fyller jag ju i november så det är länge kvar ännu.

Nu skall jag läsa geografi. Senare ikväll taggar jag Melodifestivalen och Survivors. Hoppas ni har en bra lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar