1 februari 2015

Foxcatcher

Igår på eftermiddagen körde jag till Kyrkslätt och så tog pappa över ratten och körde till stan. Inhandlade några saker jag behövde och såg filmen Foxcatcher på bio. Channing Tatum var i huvudrollen och filmen var en sann berättelse. Filmen var absolut inte min "stil" men riktigt okej ändå.
På kvällen såg jag på Survivors.

Idag har jag sålt min gamla telefon, läst på studentskrivningar, haft besök av mormor och morfar och varit hos syrran. Nu skall jag gå i duschen och senare skall jag fixa några Grön Flagg relaterade uppgifter och göra några tent uppgifter. Måste också hinna läsa lite mer geografi.

Imorgon ska jag hjälpa till på en matkurs så morgondagens inlägg kommer upp senare än vanligt.


Ny telefon betyder ny och bra kamera så jag har på känn att det kommer bli fler telefonbilder på bloggen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar