10 januari 2015

Weekend

Igår berättade jag ju inte om min dag så det skall jag göra nu.
Jag var i skolan från 8-12. Kom sedan hem med mamma.  På eftermiddagen och kvällen hände det absolut ingenting. Vet inte vart dagen försvann men mitt i allt var det dags att gå och lägga sig.
Idag har jag sovit ut och varit till Esbo med familjen för att inhandla hälsosam mat. Både mamma och pappa kör på en diet och jag och Lotta kör på "inget med socker i-diet". Hittills har det gått bättre än förväntat då jag inte alls har tänkt på eller velat ha godis.
Nu skall jag gå i duschen och sedan skall jag se på Survivors som börjar klockan 21:00.
Ni skall ha en bra lördag kväll! 


Mitt äppel at the moment

2 kommentarer:

  1. Snyggt skin till mobilen! Och skönt att sluta tidigt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ja verkligen. Trots att veckan var kort så var det himla skönt :)

      Radera