27 januari 2015

Tråkig vardag

Sov jättegott i natt igen. Somnade redan lite över 10. Ska försöka hålla uppe den rytmen för 8-9 timmar sömn gör verkligen gott.

Idag skrev jag ett modersmåls prov och jag tror det gick riktigt bra!
Efter provet hängde jag i skolan en timme innan historia förberedelsen började. Höll ett föredrag där som jag tror gick bra. Sedan hängde jag i skolan två timmar innan det var dags att åka hem. Skulle öva på prov i skolan men gissa om det blev något av det. Är totalt ointresserad och dålig på historia så jag skjuter upp övandet så långt som det bara går.

När jag kom hem tillredde jag en god smoothie och såg en stund på tv innan jag började öva på historia på riktigt. Har sett på en massa videon istället för att läsa i boken. Den är så flummig och oförståelig.
Nu skall jag gå i duschen och sedan ska jag fortsätta öva. Satsar på ett godkänt vitsord imorgon!

Förlåt för tråkiga vardags inlägg men det händer inte mycket i min vardag just nu.

Skulle ni vilja läsa om någonting speciellt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar