29 januari 2015

New in - iPhone 6

Idag har jag ju varit ledig. Sov till 9 och steg sedan upp för att äta morgonmål och lite senare välkomna min nya baby, alltså min nya iPhone 6:a!
Hade funderat på att köpa en ny telefon i ett par veckor och idag slog jag till. Hittills är den så värd pengarna.
Så morgonen, förmiddagen och en del av eftermiddagen gick åt till att fixa på telefonen. Annars har jag tillrett en god smoothie och övat på prov. Har dock blivit störd av telefonen cirka hela tiden så övandet har gått lite sisådär.
Nu ska jag i alla fall gå i duschen och sedan öva på prov riktigt ordentligt, vilket betyder att det är bäst att sätta undan telefonen för en stund. Skriver sista provet imorgon. Nästa prov är ett student prov! Snacka om att vara nervös inför det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar