27 december 2014

Winter Wonderland

Idag har det inte varit en händelserik dag här hemma. Har inte haft gäster och har inte ätit julmat. Känns så bra att äta "vanlig" mat igen.
Jag har bara tagit det lugnt hela dagen. På förmiddagen spelade jag Wii och jobbade på ett historia arbete. Jobbade i flera timmar på det så en del av eftermiddagen gick också åt till det.
Annars har jag varit ute och skidat, sorterat bilder, fotat och spelat lite mer Wii.
Dagen har varit väldigt tråkig så det är roligt att ha program imorgon igen.

Någon dag nästa vecka tänkte jag åka in till stan på mellandagsrea. Har presentkort och pengar som jag fick till julklapp som jag skulle kunna använda. Har varit väldigt sparsam med mina sommarjobbs pengar och måste säga att jag har varit duktig som sparat största delen av pengarna som jag fick då. Bra jobbat Sandra!





Fick en försenad julklapp på posten idag. Min Nikon familj bara växer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar