15 december 2014

If people were rain I was drizzle and he was a hurricane

Idag har det varit en dålig dag. Jag började skolan klockan 10:00. Åkte till skolan till 08:30 för det går ju inga andra bussar, men det vet ni väl redan.
Skulle utnyttja den lediga tiden i skolan men det gjorde jag inte. Orkade helt enkelt inte.
Hade riktigt trevliga lektioner idag. Det dåliga med dagen var att jag fick dåliga budskap från skolans sida. Ibland vill man bara byta skola.

När jag kom hem packade jag upp skolväskan och spelade Wii. Har blivit fast nu igen, men det nämnde jag väl redan?
Sedan dess har jag ätit middag och jobbat på ett samhällslära arbete.
Nu ska jag tillreda en smoothie. Tillredde en jättegod smoothie igår som innehöll apelsin, mango och lime. Den fick 5/5 från mig. Märker ni att jag har börjat laga smoothies i massor? Smoothie-boken jag fick till födelsedagspresent har varit till mycket nytta.



En liten throwback till då det ännu var ljust ute och man kunde ta ljusa bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar