1 december 2014

Back on track

Idag var jag till skolan. Kändes bra att vara tillbaka efter några dagar borta. Började med historia klockan 10. Hade sedan två lektioner modersmål och en lektion samhällslära. Slutade redan klockan två så där var skoldagen slut.
När jag kom hem gick jag ut med hunden och fotade. Resultatet får ni senare i veckan. Drack sedan en jättegod smoothie igen (samma som igår) och såg på X-Factor.
Sedan dess har jag ätit middag och hälsat på syrran med familj.
Nu ska jag hoppa i duschen och sedan spela Super Mario Bros och läsa på Looking For Alaska som jag började på idag.

Imorgon åker jag in till Helsingfors med skolan. Stannar sedan i stan för att äta, shoppa och gå på min första CHL-match. Berättar mer om morgondagen på onsdag. Imorgon får ni ett tidsinställt inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar