18 november 2014

Naturbilder part 1

Idag har jag haft min sista långa skoldag på över en vecka. Det känns ganska bra ska ni veta! Började klockan 9 idag. Hade en massa trevliga lektioner och en lektion hål före jag skrev franska prov. Det gick bra tycker jag. I alla fall bättre än förra gången.
Kom hem med bussen, åt middag, packade upp skolväskan och övade på prov igen. Imorgon skriver jag geografi. Har inte läst så mycket men det känns som om jag behärskar innehållet i boken ganska bra ändå.
Nu ska jag hoppa i duschen så att jag kan tänka på något annat emellan. Sedan ska jag tillbaka med näsan i boken resten av kvällen. 

Två bilder från söndagen då det var fint väder. Ni får bara ett par bilder i gången så har jag till fler inlägg. Det är så tråkigt (och svårt!) att fota nu när det mörkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar