16 november 2014

Birds

Förlåt för att jag inte skrev igår. Hade så mycket att göra så jag tänkte inte alls på bloggen. Steg upp någorlunda tidigt och åkte iväg till Ekenäs. Gick först på "stan". Synd att man går där så sällan för det finns ju massor med trevliga butiker där.
Åkte sedan till mormor och morfar för att hälsa på. Både morbror och moster kom dit, så nästan alla var samlade, så som det brukar vara vid jul.
Kom hem så sent att vi genast åkte till syrran för att fira henne på hennes födelsedag och sedan hem för att se på Amazing Race som vi bandat och sedan i säng.

Idag har jag varit ute och fotat så bilder kommer idag och under nästa vecka. Har också städat rummet (igen, men jag älskar att städa), hjälpt till med hemmasysslor, bakat muffins, fixat en ny header (hoppas ni lade märke till den!), laddat ner musik och så har vi haft besök av alla som vi träffade i Ekenäs igår. Kom just från duschen och nu skall jag börja öva på prov. Känns bra att provveckan börjar eftersom jag har ganska många lediga dagar. Dessutom ser jag framemot en ny period.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar