16 september 2014

Today's

Morgonen började riktigt dåligt. Steg upp, kände mig lite illamående, men fortsatte göra mig klar ändå. Började må mer illa sedan så jag stannade hemma. Sov några timmar på förmiddagen. Mådde mycket bättre efter det så jag åkte till skolan klockan 13. Hade franska och modersmål.
När jag kom hem gjorde jag inte så mycket vilket betydde att jag hade en stor hög med läxor till senare. Har inte gjort alla än, men ska nog fortsätta med läxorna efter duschen. Har inte så mycket att berätta om dagen. Det hände inte så mycket.
Imorgon efter skolan åker jag till Helsingfors, men skriver ett inlägg från bilen så att det inte står helt tomt här.


Halsband - Thomas Sabo // Skjorta - Springfield // Jeans - Gina Tricot

Älskar, älskar, älskar min nya skjorta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar