20 augusti 2014

Today's

Onsdag idag. Känns som måndag för mig eftersom jag varit sjuk. Hade i alla fall några riktigt trevliga ämnen idag. Började klockan 8 med hälsokunskap. Sedan hade jag franska och efter det en lektion Grön Flagg-möte. Fortsatte dagen med en timme matematik och en timme musik. Slutade redan klockan 15. En timme tidigare än normalt.
Kom hem, åt middag och njöt av det fina vädret, haha. Nej, verkligen inte. Det har ju regnat varje dag denna vecka så jag börjar bli lite trött på det trots att jag inte varit så mycket ute.
Lagade sedan läxor i ett par timmar. Blev just klar. Det är det dåliga med att vara sjuk. Man måste jobba mycket mer än när man är på lektionerna.
Nu skall jag städa rummet. Sedan blir det ett avsnitt Pretty Little Liars eller Teen Wolf.




Jeans - Zara // Skor - Vans // Skjorta - Bik Bok // Bandeau - Gina Tricot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar