26 augusti 2014

Tisdagsinspiration

Igår var jag i skolan från 10-16. Eller från 9-16 egentligen. Blir så himla arg på de här bussarna att jag snart kokar över. På kvällen lagade jag massor med läxor, hälsade på syster med familj och såg senaste avsnittet Teen Wolf.

Idag har jag haft en lite jobbig dag. Skola från 8-15 (fick sluta en timme tidigare igen), en essä att skriva efter det och på det en massa matematikuppgifter jag inte förstår något av.
Var på Grön Flagg-möte i skolan idag och det var faktiskt jätte intressant. Fick också veta lite mer om Frankrike-resan och just nu låter det inte så bra i mina öron, men vi får se hur det blir.
Här hemma har jag som sagt jobbat på en essä som skall vara klar imorgon, lagat läxor och ja, inte mycket mer än det.
Nu skall jag gå i duschen. Sedan blir det mer läxläsning. Så här ser min vardag ut. Ni får stå ut med det.


Bildbrist igen, sorry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar