4 augusti 2014

På stugan

Idag startade vi 06:30. Vi var "bara" en halv timme efter tidtabellen. Sov i bilen de två första timmarna. De resterande fyra-fem timmarna vet jag inte riktigt vad jag gjorde men tiden gick snabbt. Tror jag har börjat vänja mig med lite längre bil-, tåg- och flygresor.
Kom fram passligt till lunch.
Har bara umgåtts med släkten här, varit en sväng till butiken och packat upp. I år sover vi som förut, alltså i Olokolon som har plasttak. Ska bli mysigt.
Har fått internet att fungera via telefonen så att jag kan använda det då jag är på datorn, så jag tror att uppdateringen blir som vanligt.
Nu skall jag värma bullar. Senare skall vi spela Mölkky och sedan skall jag nog se ett avsnitt Teen Wolf.



Två bilder från idag, då vi stannade vid Juustoportti


Fick beställningen från Hollister idag. Denna spets crop top har jag testat i Hollister butiken i Sverige. Skulle köpa den då men köpte den inte. Ångrade mig senare samma dag och gick tillbaka till butiken för att köpa den, men då var min storlek slut. Nu är den äntligen min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar