11 juli 2014

Two good days

Förlåt för den tröga uppdateringen här på bloggen, men som jag har sagt förut så kommer livet emellan ibland.

Igår jobbade jag från 10-17, köpte sedan glass och så gick jag och Lotta till syster och hälsade på. Efter det cyklade vi via byn och köpte lite gott igen, före vi cyklade/gick hem. Hade en super bra dag igår!

Idag jobbade jag från 12-17. Sedan cyklade jag hem och åt fajitas. Skulle sätta mig ner och blogga redan efter middagen men då kom grannarna hit och sedan gick vi dit. Vi skall vakta deras gerbiler nästa vecka, så det blir kul.

Annars har det inte hänt mycket. Imorgon har jag en kort dag på jobbet, vilket jag ser framemot. Senare imorgon skall jag åka med Elin och Lotta till stan för att se The Fault In Our Stars på bio. Har ganska höga förväntningar.
Vet inte ännu om jag bloggar imorgon men vi får se. Skall försöka i alla fall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar