29 juli 2014

Outfit

Igår hade jag en lång jobbtur. Jag jobbade från 11-19. Dagen gick dock snabbt för jag fick göra så många olika uppgifter och så är det ju alltid roligt med bra sällskap. Efter jobbet åkte jag med mamma och pappa till farmor. Kom sedan hem, såg på Teen Wolf, gjorde en beställning från Hollister (berättar mer om det när den kommer på posten) och så gick jag i säng. Var så trött igår igen.

Idag har jag varit ledig. Jag har fotat lite och bara varit. Ledig dag kallas det.
Har nog också lagat lite klart inför skolan som börjar om mindre än två veckor (!?). Vart har lovet tagit vägen? Har den här veckan kvar på jobbet, sedan åker vi till stugan och så börjar skolan.
Har inte hunnit göra allt allt på min bucketlist, men fast skolan börjar så är ju inte sommaren slut.

Just nu är jag på väg hem från Barösund. Var till Scola och äta glass. Det är ju jätte fint där. När jag kommer hem ska jag i duschen och sedan skall jag se på Teen Wolf. Det är det mina kvällar består av nuförtiden.


Har testat nya outfits idag


Två bilder från idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar