13 juli 2014

En annorlunda jobbdag

Såg ju The Fault In Our Stars igår. Filmen var bra, men boken var mycket bättre. I filmen fattades en massa viktiga händelser, vilket jag tycker var lite tråkigt, men jag storgrät i alla fall för de sorgliga ställena var ju nog med . Försökte hålla mig men det gick inte.

Idag har det varit en tung dag. Steg upp redan tidigt eftersom vår klass skulle samlas vid ett växthus i Virkby klockan 09:00. Jobbet där var mycket jobbigt så att säga. Var helt slut när jag kom hem sex timmar senare. Vilken tur att vi i klassen har så bra klassanda. Tiden gick dock ganska snabbt eftersom jag kunde tala med Susanna hela tiden.
När jag kom hem tog jag en lång dusch och bara slöade på soffan. Försöker ta det lite lugnt eftersom jobbandet antagligen kommer märkas i kroppen imorgon.
Nu är mormor, morfar och morbror här och hälsar på.
Ikväll skall jag se på Survivors som jag missade igår.



2 kommentarer: