15 juli 2014

Bad day

Kan inte riktigt säga att det har varit en bra dag idag (trots att det är lönedag). Dagen har nog innehållit mer dåliga än bra saker.
Började jobba klockan 10 och slutade klockan 17. Skulle sedan gå ner och låsa upp skåpet för att få ut alla mina saker, men jag kunde inte hitta nyckeln till skåpet. Jag sökte genom hela butiken, alla kläder och ja, överallt. En halv timme senare åkte jag hem med pappa och på vägen hem hittade jag nyckeln i en av mina handskar så det var bara att åka tillbaka till butiken och ta ut alla mina saker och byta om. När jag äntligen kom hem en stund senare brände jag mig på avgasröret till pappas motorcykel, så nu har jag ett litet brännsår också.
Här hemma har jag inte gjort någonting. Suttit på soffan och surfat på nätet.
Nu skall jag städa rummet och sedan skall jag jobba på mitt fotoalbum. Fick bilderna från Sverige på posten igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar