2 juni 2014

Spets

Nästan hela dagen har spenderats på soffan idag. Vaknade någorlunda tidigt i alla fall. Vill inte sova bort hela sommarlovet. Gjorde ingenting speciellt på förmiddagen.
På eftermiddagen såg jag och Lotta en film som heter The Paperboy. Zac Efron, Matthew McConaughey och Nicole Kidman i huvudrollerna. Helt okej film. Trodde den skulle vara lite bättre. Har fortfarande en sjukt lång lista på filmer jag måste se så ska försöka se alla dem den här sommaren.
Jag har också fått första jobbveckans schema, börjat läsa boken En sekund i taget som är skriven av Sofia Nordin och så har jag städat mitt rum (igen, jag vet).
Jag kom just in från en länk (tror nästan inte ens på det själv) och nu skall jag ta en kall dusch.

Här är några bilder som Lotta tog på ett av de nya klädesplaggen. Jag bara älskar den här skjortan. Kommer ursprungligen från Gina Tricot.



2 kommentarer: