12 juni 2014

New

Idag har det varit en tråkig hemmadag igen. Såg på Grey's Anatomy idag på dagen. Jag missade ju det igår när jag såg på Pretty Little Liars. Vad kul att det har börjat igen!
Har annars bara tagit det lugnt, fotat det jag köpte igår och laddat ner ny musik till telefonen.

Idag är det förresten en vecka till Cody Simpsons konsert. Hoppas bara vädret hinner bli lite bättre. Tänker inte sitta ute och köa i flera timmar om det skall regna som det har idag. För mig får det vara fast noll grader bara det inte regnar. Men det är länge dit ännu och vädret hinner bli hur fint som helst.

Här är bilder på det jag köpte i stan igår. Köpte också en vit bandeau från Gina Tricot och ett par svarta ballerinas från Spiritstore som inte finns på bild.


Från Kicks. Hittade båda i en fyndlåda så fick båda tillsammans för bara sju euro.


Från H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar