8 juni 2014

Don't you know that I'll be looking for you


Justin Biebers och Migos nya låt Looking for you. Har inte kommit ut officiellt än, men jag gillar den. Migos rap är nog inte i bästa laget men Justins delar i sången är riktigt bra. (här)

Idag har det varit en baravarahemmaochgöraingenting-dag. Hade sovmorgon idag igen. Steg upp och åt morgonmål och var riktigt trött (fråga inte varför, vet inte själv ens). På förmiddagen surfade jag omkring på nätet och sökte efter ett par perfekta ballerinas eller espadrillos. Städade också ett skåp i rummet och bakade chokladmuffins.
På eftermiddagen solade jag lite. Lyckades bränna mig också.
Lite senare laddade jag ner musik och hjälpte till med några sysslor på gården.
Nu skall jag gå och ta en lång dusch och sedan tänker jag sätta mig framför tv:n.
Imorgon börjar andra veckan av sommarlovet och till den veckan har jag lite mer program.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar