25 juni 2014

Decisions decisions

Såg en film igår kväll. Walk of Shame hette den och den var ganska bra. Absolut inte en favorit men den gick att se på.

Idag började jag jobba klockan åtta och slutade lite över två. Efter det gick jag ner till Strand och väntade på pappa.När jag kom hem läste jag klart Fault In Our Stars. Den var så sorglig, men himla bra! Säger det igen. Ni bara måste läsa den.Efter det åt jag pitabröd med broiler, soltorkade tomater och mozzarella och sedan såg jag det senaste avsnittet av Pretty Little Liars.Sedan dess har jag funderat och funderat på att köpa Daniel Wellington klockan jag så länge velat ha. Lotta beställde en redan och jag kan inte bestämma för mig om jag också ska göra det redan. Får se hur det blir. Kanske jag väntar tills Lottas har kommit på posten så att jag kan prova den.
Ikväll skall jag se på Grey's Anatomy och så ska jag försöka gå tidigt och sova. Imorgon får jag äntligen sova ut. Jag har "kvällstur" imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar