19 maj 2014

Sommarväder

Idag har det varit en sjukt varm dag! +28 grader och full sol. Dessutom har det varit tryckande luft, vilket alltid är jobbigt. Började först klockan 10. Drog på mig ett par shorts genast på morgonen och det var inte ens kallt ute då. Började dagen med två lektioner historia. Sedan hade jag en timme hål, så jag gick ut i solen med Lotta och Jenny. Fick nog lite färg på kroppen. Sedan hade jag en lektion engelska där vi spelade och till sist två lektioner matematik. 
När jag kom hem hann jag inte ens packa upp förrän Elin kom hit. Med henne har vi bara talat om allt mellan himmel och jord.
Ikväll måste jag öva lite på prov och laga ett par läxor. Provveckan börjar i övermorgon så jag borde börja öva, men som vanligt övar jag dagen före och är sjukt stressad resten av provveckan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar