27 maj 2014

Skön tisdag

Vart tog det vackra vädret vägen? 20 grader kallare ute idag och regn på det. Inte trevligt alls.

Idag skrev jag då sista provet. Provet gick riktigt bra så jag har ganska höga förväntningar. När jag kom hem lite över tio, började jag och Lotta sortera böcker och fixa några skolsaker inför hösten.
Från sak till sak så har jag under några dagars tid raderat en massa ghost followers på min Instagram, så det fortsatte jag med idag. Kollade också en film som heter Silver Linings Playbook. I huvudrollerna var Bradley Cooper och Jennifer Lawrence och jag tycker den var riktigt bra, för den hade inte samma story som alla andra filmer.
Har också rensat i mitt klädskåp och testat vårfest kläder. Har lite beslutsångest ännu gällande smyckena, men annars är allt klart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar