31 maj 2014

Med ett par bra dagar bakom mig tar jag nu sommarlov

Igår var jag sista dagen i skolan. Fick ut alla prov, förutom matematik provet, och är inte så jättenöjd med resultaten. Några gick riktigt bra och jag är helt nöjd med mitt medeltal på betyget som ligger nära 8.
Efter skolan igår åkte jag, Lotta och Susanna in till Lojo. Åt glass på Mc Donald's och shoppade. Köpte bara en vit t-skjorta som jag behövde.

När vi kom hem till Susanna lagade vi jordgubbar doppade i choklad. Gott var det.
På kvällen hände det en crazy grej. Inget som jag tänker skriva på bloggen. Skulle bli allt för långt. Men kvällen var kul i alla fall. Somnade runt tre på natten, så idag på avslutningen såg man ju inte så pigg ut. Med fyra timmars sömn lagade vi oss klara och sedan åkte vi till skolan för att se på både högstadiets och vår egen avslutning. Fick betyg och glass och så träffade jag några goda vänner.

Efter avslutningen åkte jag med Lotta och mamma till Lojo. Åt på Subway och var till Karisma. Hittade en jätte fin skjorta och en maxi kjol från Gina Tricot. Bilder på dem får ni säkert senare.
Packade upp alla saker genast när jag kom hem. Somnade på soffan också. Är så himla trött.
Men nu är det äntligen sommarlov och jag har tre veckor på mig att ta det lugnt.


Tog med kameran men har inte varit så flitig med den, lovar att ni får fler bilder imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar