24 maj 2014

Helsingfors

Idag har jag varit till Helsingfors med Cessi och Lotta. Var framme vid lunch tider så vi gick nästan genast och äta lunch. Vi åt på Hard Rock Café. Jag åt en jättegod caesarsallad. Lite senare träffade jag och Lotta Annika på Starbucks. Roligt att se henne igen. Det var ju ett år sen sist.
Det enda jag köpte var en ny väska (äntligen!). Köpte en brun Longchamp väska i modellen Le Pliage. Har äntligen en ny skolväska som jag verkligen tror att håller. Är rätt bra på att söndra väskor.
Nu ser jag på ishockey. Ser bra ut för Finland. Får nu se om vi kommer till final. Vinner i finalen tror jag inte vi gör. Ryssland är ett riktigt hårt motstånd, men hoppet lever!


2 kommentarer:

  1. Du ha också köpt en Longchamp väska! Du kommer inte att bli besviken, de e världens bästa väskor!:)♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, tack för tipset! Hoppas verkligen inte :)♡

      Radera