29 maj 2014

1 dag kvar

Igår hände det inte så mycket speciellt. På förmiddagen slöade jag hemma och fick inte så mycket gjort egentligen. När pappa kom hem från jobbet åkte vi till Ikea för att äta middag och så handlade vi lite nytt. På hemvägen åkte vi in via Entresse men hittade inget nytt till mig.

Förmiddagen idag gick åt till städning och beställning av bilder till mitt fotoalbum. Ska ta itu med det när skolan slutat. Har ju tre veckor lov först och sedan börjar jag jobba.
Så mycket annat har jag inte gjort. Har packat lite, för imorgon efter skolan åker jag och Lotta till Susanna och så kommer vi hem efter skolavslutningen på lördag. Det är skola från 9-10.30 imorgon, om man inte vill gå till kyrkan förstås.
Snart skall jag packa klart och sedan skall jag ha en hemma spakväll.
Har ett tidsinställt inlägg tills imorgon, så kika in på bloggen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar