24 april 2014

The waves will break every chain on me

Torsdag i dag. En helt vanlig dessutom. Började först klockan 10 med en lektion matematik, historia, grupphandledar timme och två lektioner modersmål. Åkte sedan hem med pappa. När jag kom hem stod det en stor lastbil på gården. Takremonten börjar väl snart, antar jag.

Har lagat läxor också. Skall riktigt snart fortsätta med dem. Jag har även skrivit en lista på saker jag skall packa med till Exeter och så har jag fått reda på att det inte går att köpa utomlandsnät till telefonpaketet jag har, så jag få se lite hur det blir med min uppdatering på Instagram. Kommer riktigt säkert inte blogga och tror inte jag lagar några tidsinställda inlägg heller, så bloggen kommer stå ganska tyst. Men det är lite på en vecka dit, så ni får ju en massa inlägg före det.
Nu skall jag gå och fortsätta med läxorna, vi hörs!



Har ni smakat på Fazers nya choklad? Helt sjukt god om man tycker om blåbär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar