10 mars 2014

Drömmer om materiell lycka

Och så har en ny skolvecka påbörjats igen. Veckorna går så snabbt just nu. Snart är det ju Exeter som  gäller och sedan sommarlov!
Hade en bra dag i skolan idag. Från 10-16 skulle jag ha lektioner men slutade redan klockan 15. Efter skolan kom Elin till oss. Har bara talat om allt möjligt och spelat wii. Det var faktiskt evigheter sedan jag sist spelade det.

Så där från sak till sak så ser jag verkligen framemot denna vecka. Den består av många trevliga program. Ishockeymatch i morgon, matkurs på torsdag och teater på lördag.
Och snart börjar provveckan vilket är lite mindre kul. Dock har jag bara fyra prov denna provvecka så den blir säkert ganska lugn. Men kemin är jag nog nervös över eftersom det verkligen inte är det lättaste ämnet.

Nu skall jag gå och laga varm kakao till oss och fortsätta drömma om ett par Nike Air Max. Drömma kan man ju alltid. Eller?


Har inte fotat just någonting idag, men här får ni en bild på ett par riktigt fina Nike Air Max som jag hittade på We Heart It.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar