18 februari 2014

Watch the flames climb high, into the night

Idag har det varit en bra dag här på Rövass. Jag hade väckningen idag så det blev en tidig väckning för mig. Sedan rusade jag till morgonmålet så att jag skulle hinna till morgonandakten. Efter andakten  planerade vi kvällsandakten som vi skall ha idag. Sedan blev det lunch och efter det en resa till butiken.
Idag har jag också sett på filmen Jobs med Erika och Lotta. I huvudrollen är Ashton Kutcher, en av mina favorit skådespelare.
Och så har vi haft draman baserade på händelser från Bibeln med konfirmanderna. Det var kul! 
Om en stund ska vi laga kvällsmål. Sedan skall vi ha andakt. Känner mig inte alls nervös inför den här gruppen, för man kan vara sig själv och göra fel utan att någon skrattar. Det känns tryggt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar