26 januari 2014

Sanningen

Söndag idag då. Men inte riktigt vilken söndag som helst. Datumet är 26/1/2014 vilket betyder 9 månader sedan Believe Tour. I slutet av inlägget ska ni få lite goda nyheter gällande JB, men först skall jag berätta om min söndag.

Hade en riktig slö morgon. Sov så länge jag kunde, gick omkring i pyjamas till klockan två och gjorde egentligen inte så mycket ansträngande. Började sedan öva på prov och känner fortfarande att jag inte har lärt mig något nytt. Dagen har varit tråkig som jag vet inte vad, men det brukar söndagar vara. Speciellt då provveckan är igång.

Nu till de goda nyheterna. Alla vet säkert att Justin hamnade i "fängelse" då han var i Miami. Fick böter på grund av att han körde i fyllan, körde överhastighet och för att hans licens gått ut. Nu är det ju så att det ända som var rätt där var att licensen hade gått ut. De tre poliserna som arresterade honom har kokat ihop en historia som alltså inte är sann. De håller just nu på att forska fallet. TMZ skriver fortfarande en massa shit och likaså Stara. Iltalehti har dock blivit mycket snällare mot honom och Ylex fortsätter vara snälla som förut. T.o.m Barack Obama står emot förslaget att skicka Justin tillbaka till Kanada, vilket Miley, Gaga m.fl. också gör.
Han verkar dessutom mycket gladare nu efter att ha varit ledig i en månad. Eller kan man kalla det ledigt när han i alla fall har stor press på sig på grund av median och dessutom lider av depression?
Bara de starkaste fansen stannar.


Mina bästa vänner B&J

1 kommentar:

  1. Åh B&J <3 jag önskar jag inte höll på äta strikt nu ^^

    SvaraRadera