19 december 2013

Mitt 2013 del 1

Tänkte laga tre inlägg om de bästa stunderna från varje månad i 2013 och börjar så klart med januari. Först januari-april i del ett, sedan maj-augusti i del två och till sist men inte minst september-december i del tre.

Januari
Det var en månad som jag egentligen inte minns så bra. Vi firade nyår med kusin Linda och så var jag till Estland med hela familjen.

Februari
I februari såg jag Leona Lewis och Art on Ice och så var det Sportlovs skriftskola där jag var hjälpis.

Mars
Minns faktiskt ingenting speciellt som hände i mars. Måste ha varit en ganska tråkig månad.


April
Jag tror alla vet vad som hände då så jag skall inte skriva någon roman. Men jag träffade Justin Drew Bieber. Han som betyder väldigt mycket för mig. Jag tror ni vet allt om honom redan så länge som jag jomsat om det, haha. Träffade också många finska artister och så fick jag hygienpasset efter ett par försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar