2 december 2013

I wrote this song just looking at you, oh

Och så är måndagen snart över. Har börjat tycka om måndagar den senaste tiden. Man får sova till 10 och det är så skönt. Vaknade dock tidigt idag eftersom vi skulle beställa biljetter till Jason Derulos konsert och vi fick biljetter! Tror faktiskt det ännu finns biljetter kvar eftersom ingen har vetat om att biljetterna kom ut idag eller att han kommer till Finland.
Skolan var helt okej idag. Har ju nytt schema så det är kul med lite förändring. När jag steg ut från skolan klockan 16 var det mörkt och kallt. Är mörkt både när jag far till skolan och när jag kommer hem.
Ikväll har jag en stor hög med läxor att ta itu med och så ska jag packa klart för imorgon och se på Criminal Minds. Bloggar inte alls imorgon eftersom jag åker in till stan med Lotta, Roosa och några andra för att se HIFK-Ilves. Tar med kameran så ni får bilder på onsdagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar