28 december 2013

Danger is real. Fear is a choice

God kväll! Är nu hemma efter en riktigt bra dag i Helsingfors. På dagen shoppade jag och Lotta i stan. Kom hem med lite grejs som jag länge tänkt att jag skall köpa. Köpte en läderrock, två böcker och en ny kalender.
Klockan 16 började HIFK-Jokerit matchen. Det var en riktigt bra match, bra stämning men fel resultat blev det. 1-2 förlorade vi men jag antar att alla redan vet resultatet. Matchen kom ju live på Nelonen. Var sista hemmamatchen i runkosarjan mot Jokerit så hallen var slutsåld och därför var det så bra stämning.
Kom hem för en stund sedan och fotade mina inköp. Är sjuk i hela kroppen idag efter det hårda arbetet igår så det blir bara mys resten av kvällen.


 Från Stockmann
Skulle köpa dessa på engelska men de finska böckerna var på rea så jag tänkte varför inte satsa på finskan lite


Från Mango, älskar alla silver detaljer


2 kommentarer:

  1. hur mycket kostar Lauren Conrad böckerna i Stockmann? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är ju på rea nu så de kostar 13,90 euro per bok, annars kostar de mellan 20-25 euro per bok :)

      Radera