14 november 2013

I ain’t all bad

Hej! Har inte bloggat på en stund. En orsak är att jag inte har haft något att skriva om och en annan är att jag helt enkelt inte orkat. Har alltså inte hänt så mycket de senaste dagarna. Har varit och köpt lite skol saker och så har jag bara försökt ta det lugnt. Skulle vilja skriva att jag har läst på prov men jag är bra på att skjuta upp jobbiga saker som måste göras, så har alltså inte börjat med provläsningen än men ikväll ska jag det. Jag lovar. Har inte så mycket att berätta om idag heller. Slutade ungefär vid ett för vi hade inga modersmålslektioner och inte konst heller. Har också fått en fin födelsedagspresent av Erika. Så denna dag har varit bra med andra ord. Här hemma har jag bara lagat klart för en ny skoldag. Gud vad skönt med fredag imorgon.


Lagade smoothie igår igen


Älskar The Body Shops krämer och salvor och sånt, fick kokosdoft på dessa två och ett paket med choklad

2 kommentarer:

  1. Usch... va gullig en människa måst va när den ger en så där fiin gåva <3 XD

    SvaraRadera
  2. Det måste ha varit det joo :) <3

    SvaraRadera